آرینا خانومآرینا خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

love tree

ارتودنسی

1392/5/25 11:33
نویسنده : آرینا کوچولو
228 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا جونم

           دیروز باهم رفتیم دندونپزشکی که من دندونام رو ارتودنسی کنم دیروز قرار بود که از دهنم قالب گیری بشه و در طول 1 هفته من 4 تا ازدندونامو  بکشم و بعد ارتودنسی کنم.


بعد ازاینکه کارم تموم شد رفتیم که سری به برج میلاد بزنیم که همه خسته بودیم و قرار شد یه روز دیگه بیایم و کامل بگردیم ولی تو که اونطوری داشتی به برج میلاد نگاه میکردی گفتیم پیاده شیم و از منو تو پیش برج یه عکس یادگاری بگیریم

عکسو در مطلب بعدی میذارم!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
31 تیر 92 10:21
خوبي خاله جووووووووووووون قربونت بشم من دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love tree می باشد