آرینا خانومآرینا خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

love tree

همین الان

1392/4/25 22:31
نویسنده : آرینا کوچولو
130 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم اینو مینویسیم میخوام تصاویر زنده ای که همین الان داری جلو چشام انجام میدی رو بنویسم.

          الان من لپ تاپمو جلوم گذاشتم تو یه کم دور تر از اون نشستی و هی سرتو کج میکنی که ببینی من دارم با لپتاب چیکار میکنم و وسطا هم به تلویزیون نگاه میکنی و با جغجغه هایی که اولین اسباب بازیت بود داری بازی میکنی.  راستی یکی از جغجغه هاتو شکوندی و الان فقط با توپ وسط اون بازی میکنی(خیلی دوسش داری)یه جغجغه هست که تا وقتی که بخوابی همراهتهلبخند

                       

الان زل زدی به صفحه ی تلویزیون آهان داری با مبل بازی میکنی  حالا خراب کاری کردی و مامانی تورو برد تا پوشکتو عوض کنهقلب

 

           

الان اومدیدلقک و به بازیت ادامه میدی تا اونقدر که خسته شی و بخوابی بعد 1 ساعت بازم بیدار شی و شیر بخوری بعد یه کم غذا و بازی و پوشک عوض کردن و بازی و خواب این برنامه ی توست خیلی باحالا نه

        خداحافظ عزیزم.                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love tree می باشد