آرینا خانومآرینا خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

love tree

پستونک و شیشه شیر

1392/4/31 23:18
نویسنده : آرینا کوچولو
248 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اگه کسی میدونه که چه جوری میتونم به آرینا

شیشه شیر بدم توی نظرات برام بنویسهههههلبخند

 

 

آرینا جوووووونم

                     عزیزم تو هیچوقت پستونک و شیشه شیر نمیخوردی.البته وقتی 2 یا 3 ماهه بودی میخوردی ولی بابا به خاطر اینکه ممکن بود دندون هات کج بشه نزاشت بهت بدیم و بالاخره تو هیچ کدومشو نمیخوردی و چون که هیچ مشغولیتی در دهانت نداشتی مارو خیلییییییییییییییی اذیت میکردیقهرمتفکر

        اگه پستونک میخوردی حتما میرفتم و یدونه از این پستونکا برات میخریدمخیال باطل

حییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییف شدگاوچران

ولی وقتی که 6 ماهت بود یه بار شانسی یه پستونک توی دهنت گذاشتم

دیدم

 

 

 

که داری می مکیش نمیدونی که چه قدر من ومامان خوشحال شدیمقهقهه


 

                                بعد از اون حدودا پستونک میخوردی ولی شیشه شیر نه

خوشمزه

 

راستی از یه دندونپزشک  متخصص پرسیدیم که پستونک یا شیشه شیر

بر کج شدن دندونا اثر میگذرا یا نه؟ و دکتر در جوابش گفت:به هیچ وج

 


 

من یه عالمه توی اینترنت گشتم ک چه طوری میتونم بهت شیشه شیر بدم و

 

 

هنوزم دارم میگردم

 

ساکتچشمکزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥متین من♥
7 تیر 92 16:30
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
خواهر آرین
27 تیر 92 0:31
عزیزم نده بهتر داداشم داره پستونک میخوره خیلییی بده





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love tree می باشد