آرینا خانومآرینا خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

love tree

hekayat

1392/4/28 23:12
نویسنده : آرینا کوچولو
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرینا جوون امروز میخوام بهت یه حکایتی تعریف کنم

 

         روزی مردی سراغ حضرت محمد میرود و میگوید:ا(ای پیامبر من مادر پیرم که مریضه و نمیتواند راه برود   را به حج بردم و اورا کولم کردم و طواف کرد واز صبح تا شب کولم بود آیا توانسته ام زحمات او را جبران کنم؟)

 

پیامبر لبخندی زد وگفت:(شاید یک شبش را!!آنهم شاید)

 

 

برای همین از مامان عزیزم که منو 14 سال بزرگ کرد که من توانایی نوشتن یه وبلاگ داشته باشم و از طرف آرینا هم پیش همه بگم که:(مادرم از تمامی مشکلاتی که برای من تحمل کردی وشبها نخوابیده و مرا آرام کرده ای و بابت همه چی ازت متشکرم)فرشته

                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

shima
26 تیر 92 0:13
salam azizam vagan ali bud
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love tree می باشد